صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

آونتادور دراگون ادیشن

آونتادور دراگون ادیشن

تیونر انگلیسی Oakley Design برای دومین بار به سراغ لامبورگینی اونتادور رفته که قرارست با نام Dragon Edition تنها در 10 نسخه در اختیار مشتریان ثروتمندش قرار بگیرد؛ این اونتادور سفیدی که اینجا مشاهده می کنید دومین اونتادور تولید شده Oakley Design بوده که برای تحویل به Luxury Signatures در قطر تدارک دیده شده تا زحمت فروش آن دیگر برعهده تیونر نباشد . . . !

Lamborghini Aventador LP760-4 Dragon Edition by Oakley Design

کیت دراگون ادیشن شامل رنگ سفید مات برای بدنه، سپر جدید جلو، باله کربنی عقب که در زاویه 15 درجه ثابت شده، کالیبرهای قرمز رنگ ترمز و رینگ های مدل P40SC به رنگ مشکی براق ساخت HRE است که در جلو 19×9.5 و در عقب 20×13 اینچی هستند. از فیبرکربن نیز بصورت گسترده در بدنه استفاده شده که بیشترین جلوه را در سقف و ستون های A و C، دیفیوزر و همچنین قاب آینه های جانبی داشته است. در نمای داخلی نیز به غیر از طرح اژدهای سفید حک شده بر روی درب ها، چرم سفید صندلی ها و شماره گذاری خودروی تولید شده بر روی داشبورد، تغییر دیگری صورت نگرفته است.

Lamborghini Aventador LP760-4 Dragon Edition by Oakley Design

ازجمله جزئیات دیگر دراگون ادیشن یکی کاهش 35 کیلوگرمی وزن خودرو، دیگری استفاده از سیستم اگزوز تیتانیومی با خروجی های جدید ساخت Refined Marques فرانسه و آخری نیز برنامه ریزی مجدد ECU توسط Veizu انگلستان بوده که در نهایت قدرت و گشتاور تولیدی پیشرانه 6.5 لیتری V12 اونتادور را به ترتیب به 760 اسب بخار و 745 نیوتن متر می رساند.

  

  


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد