صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

lمرسدس بنز E63 AMG

هیولای درون: مرسدس بنز E63 AMG


سال آینده همزمان با ورود فیس لیفت جدید کلاس E مرسدس بنز، AMG هم مدل پر توان E63 را با قدرت بیشتر و سیستم چهار چرخ متحرک روانه بازار خواهد کرد.

2014 Mercedes-Benz E63 AMG


سیستم 4MATIC با تقسیم گشتاور به نسبت 55/45 بروی محورهای جلو و عقب، کارامدی بیشتری نسبت به مدلهای دیفرانسیل عقب کنونی را به نمایش می گذارد. البته هنوز در اروپا امکان سفارش این خودرو بصورت دیفرانسیل عقب وجود خواهد داشت اما در آمریکا تنها نمونه های دو دیفرانسیل فروخته خواهند شد.

2014 Mercedes-Benz E63 AMG


موتور دو توربوی V8 بنز E63 AMG با ارتقای موثری می تواند 550 اسب بخار نیرو تولید کند که 26 اسب بخار بیشتر از نمونه های فعلی است. گشتاور نیز از 699 نیوتن متر به 719 نیوتن متر رسیده است. این پیشرانه می تواند تنها ظرف مدتی کمتر از 3.5 ثانیه سرعت خودرو را از صفر به صد برساند که با خودروهای سوپر اسپرت برابری می کند. سرعت نهایی خودرو هم به 300 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

  

همراه با فیس لیفت E-Class جدید، AMG هم بسته آئرودینامیکی مخصوص خود را ارائه می کند. فعلا که این خودرو در حال انجام آخرین مراحل تست است و قرار است در نمایشگاه دیترویت رونمایی و در بهار وارد بازار شود. اطلاعات تکمیلی و تصاویر رسمی از این هیولای چهاردرب بزودی منتشر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد