صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

مازانتی اوانترا

Evantra،یک سوپر اسپرت تمام عیار

به تازگی کمپانی ایتالیایی Mazzanti اطلاعاتی از سوپر اسپرت جدید خودش منتشر کرده است که قرار است در اوایل سال 2013 در شهر موناکو رونمایی شود.

Mazzanti Evantra V8

به طور کلی با دیدن خودرو یاد دیگر سوپر اسپرت‌های ایتالیایی خواهیم افتاد اما بیش از حد خشن و تهاجمی است.بیشتر اجزای بدنهٔ آیرودینامیکی این خودرو از فیبر کربن و آلومینیوم ساخته شده است به طوری که وزن این خودرو با تمام جزییاتش به 1300کیلوگرم می‌رسد.
طول،عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب 4325 ، 1955 و 1225 میلی متر می‌باشد.فاصلهٔ بین دو محور آن هم 2550میلی متر می‌باشد.

Mazzanti Evantra V8

سوخت مورد نیاز این خودرو از طریق فناوری تزریق مستقیم کنترل می‌شود که در نتیجه شاهد افزایش گشتاور خودرو در دورهای پایین و میانی خواهیم بود. همچنین مصرف قابل قبولی را نیز برای خودرو به ارمغان می‌آورد و به راحتی می‌تواند استاندارد یورو 6 را دریافت کند.گشتاور این خودرو در دور موتور 4500 ،848نیوتن متر است.

Mazzanti Evantra V8

توان خروجی این خودرو 701 اسب بخار است که به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود،جعبه دنده 6 سرعته سکوئنشال به همراه پدال‌های تعویض پشت فرمان از ویژگی‌های مثبت این خودرو است.
با وجود این قدرت که از یک موتور 7لیتری V8 بدست می‌آید دستیابی به سرعت 350 کیلومتر ممکن شده است و با کمک گیربکس ذکر شده، Evantra صفر تا صد کیلومتر را در عرض 3.2 ثانیه طی می‌کند.
رینگ‌های 20 اینچی این خودرو به همراه ترمز های سرامیکی 4 پیستونه در جلو و 6 پیستونه در عقب از دیگر ویژگی‌های این خودرو است.
با وجود اینکه از کابین خودرو تصاویری منتشر نشده است،اما بنا بر گفته های Mazzanti این خودرو داری سیستم چند رسانه ای پیشرفته ای می‌باشد و صندلی‌های آن از چرم درجه یک ساخته خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد