صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

مازراتی کواتروپورته 2014

جزئیات بیشتر از کواترو پورته 2014 [گالری+ویدئو]

مازراتی از جزئیات و تصاویر کواتروپورته جدید خود پرده برداشت. ششمین نسل از کواتروپورته می تواند پرچمدار سدانهای لوکس ایتالیا باشد.

2013 Maserati Quattroporte


سورپرایز اصلی، استفاده از موتور توربوشارژر است. کواتروپورته جدید با موتورهای شش سیلندر دو توربو با حجم3 لیتر و یا هشت سیلندر 3.8 لیتری قابل انتخاب است. موتور 3.8 لیتری خورجینی با اتکا به همین توربینها، قادر است نیروی 530 اسب بخار را در دور 6800 دور و گشتاور 650 نیوتن متر را در دور موتور 2000 تا 4000 دور بر دقیقه تولید کند که شتاب صفر تاصد 4.7 ثانیه را برای آن به ارمغان خواهد آورد. این موتور هشت سیلندر کلاسیک فراری با تکنولوژی های امروزی برای کاهش اصطکاک و افزایش راندمان ارتقا یافته و گرچه در دورهای بالا خود را نشان می دهد، اما به خوبی قادر است این سدان لوکس را به سرعت 305 کیلومتر بر ساعت برساند.

چراغهای جلو با لامپهای زنون و LED برجسته همچون امضای مدلهای جدید مازراتی به جلوپنجره شره ای و نشان نیزه سه شاخه این شرکت ختم می شوند. در پهلوها ممکن است طراحی اینفینیتی تداعی شود. اما شکل کلی خودرو همچنان یادآور آخرین نسل همین خودرو است که به ملایمت بروزرسانی شده است. چرخهای 20 اینچی آلیاژی هم با تایرهای P Zero پیرلی در بر گرفته شده اند.

  

   

این سدان فریبنده ایتالیایی در ابتدای 2013 در اروپا و کمی بعدتر در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید. انتظار می رود قیمت این ماشین قابل رقابت با خودروهایی نظیر آئودی S8 و پورشه پانامرا توربو S و جگوار XJ باشد. بنابراین قیمت پایه 130 هزار دلاری برای مدل شش سیلندر آن قابل پیش بینی است. رقمی که برای یک خودروی لوکس در حد بنتلی و اسپرت در حد آستون مارتین، قابل پذیرش است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد