صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

رنو کپتور

کپتورِ رنو در راه است 

این روزها خبر از شاسی بلند جمع و جور شهری رنو به نام Captur به کوش می‌رسد که قرار است در نمایشگاه ژنو رونمایی شود.

Renault Captur 2014

همه چیز درباره طراحی آن مشخص است:زیبا و جذاب.از زمانی که پایه و اساس طراحی رنو بعد از کلیو عوض شد و رنو روی به جذاب کردن محصولات خود آورد،سرنوشت خود را روشن ساخت،و حالا این خودرو که در سال 2011 مدل کانسپت آن رونمایی شد،در تابستان آینده به تولید انبوه خواهد رسید،این اولین خودروی شاسی بلند شهری رنو است.اگرچه این خودرو ظاهری تهاجمی و خشنی ندارد اما ظاهر آن چنان بی نقص است که نمی‌توان از آن ایراد گرفت.اختلاف رنگ بدنه با سقف بر زیبایی کپتور می‌افزاید.این خودرو بر روی شاسی کلیو قرار خواهد گرفت. لارنس وان دن آکر مسئولیت جذاب‌تر کردن طراحی محصولات رنو را بر عهده دارد.

Renault Captur 2014

طیف وسیعی از امکانات برای این خودرو به صورت استاندارد مورد نظر رنو است که طبق گفته های رنو با ماشین‌های گران‌تر و لوکس‌تر هم برابری می‌کند.سیستم HSA،سنسور پارک عقب،سیستم ورود بدون کلید، شش بلند گو به همراه صفحه نمایش لمسی R-Link و بلوتوث از امکانات این خودرو است.

Renault Captur 2014

اطلاعاتی از پیشرانه این خودرو منتشر نشده است اما پیشرانه های این خودرو بر دو نوع دیزلی و بنزینی عرضه خواهند شد.

Renault Captur 2014

این خودرو برای رقابت با پژو 2008 وارد بازار می‌شود اما می‌تواند رقیب جدیدی برای نیسان جوک و نیسان قشقایی هم باشد.جاداری یک شاسی بلند-چابکی یک هاچ بک-سواری یک سدان از ویژگی‌هایی است که رنو آن را گفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد