صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

رودستر جدید آلفارومئو برای 2015

مزدا تایید کرد: رودستر جدید آلفارومئو برای 2015

با انتشار خبر رسمی همکاری فیات با مزدا، شایعات همکاری ژاپنی ها با ایتالیایی ها درست از آب درآمد! حالا مشخص شده که رودستر جدید فیات تحت برند آلفارومئو سال 2015 میلادی معرفی میشود؛ خودرویی که قرارست از پلت فرم مزدا در آن استفاده شود . . .

Pininfarina Alfa Romeo 2uettottanta Concept

آنگونه که فیات اعلام کرده این محصول برای بازارهای جهانی طراحی شده و از پلت فرم نسل بعدی مزدا MX-5 بهره خواهد گرفت و احتمال فراوان نیز دیفرانسیل عقب است. فیات این قول را به هواداران آلفا داده که زبان طراحی هر دو خودرو کاملا متفاوت است و هیچ نگرانی در این زمینه برای آنها وجود ندارد. مزدا نیز تایید کرده که خط تولید رودستر جدید آلفا و همچنین نسل بعدی مزدا میاتا هردو از سال 2015 و در هیروشیمای ژاپن آغاز به کار می کند.

  

و اما خبرهای شنیده شده درباره نسل بعدی مزدا MX-5 نیز جالب توجه است؛ نسل چهارم MX-5 چیزی حدود 100 کیلوگرم سبکتر از مدل های حال حاضر بوده و به همین دلیل باید وزن خالص آنرا حدود 900 کیلوگرم تخمین زد که برای این رودستر کوچک بسیار مناسب است. پیشرانه استاندارد آن نیز یک موتور چهار سیلندر 1.3 لیتری است که با کمک توربو می تواند قدرتی در حدود 200 اسب بخار داشته باشد. طبق اطلاعاتی که از اتوکار منتشر شده برای پیشرانه این خودرو دور از انتظار نیست که مزدا ازتکنولوژی اسکای اکتیو شامل بازیابی انرژی ترمز و سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ ها و … بهره گرفته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد