صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

OPC Extreme

سریعترین اوپل آسترای تاریخ: OPC Extreme

مدل جدید اسپرت اپل آسترا OPC (یا واکسهال آسترا VXR در بریتانیا) با نام Extreme در ماه مارس امسال در هشتاد و چهارمین نمایشگاه خودروی ژنو به دنیای خودرو معرفی خواهد شد. طبق گفته ی اپل این خودرو سریع ترین و قوی ترین مدل سری آسترای استاندارد خیابانی تاکنون خواهد بود.

New Opel Astra Extreme OPC

New Opel Astra Extreme OPC

ریشه های آسترا OPC Extreme به خودروی مسابقه ای Astra Cup که در مسابقات قهرمانی استقامت Nürburgring شرکت کرد باز می گردد. بر خلاف خودروی کانسپت Astra OPC X-treme که در سال 2002 معرفی و فقط یک دستگاه از آن ساخته شد، این خودرو در آینده ای بسیار نزدیک وارد چرخه ی تولید خواهد شد.
در طراحی این خودرو از مواد کربنی به منظور کاهش وزن آن در مقایسه با مدل 276 اسب بخاری آسترا OPC که در سال 2012 معرفی شد استفاده شده است، و دارای ساختار ایمنی یکپارچه، صندلی های مسابقه ای و کمربند های شش تکه ای خواهد بود.


در بیرون خودرو، Astra OPC Extreme مجهّز به یک کیت بدنه ی جدید می باشد که شامل یک باله ی بزرگ روی سقف، رکاب ها و سپرهای متفاوت، همراه با رینگ های سفارشی و چهار عدد لوله ی اگزوز می باشد.

Opel Astra OPC Cup 2013

Opel Astra OPC Cup 2013

برند اروپایی جنرال موتورز اطلاعاتی را در مورد مشخصات فنی خودرو منتشر نکرده است، ولی انتظار می رود که موتور آن حداقل دارای 300 اسب بخار نیرو باشد که همراه با وزن پایین آن، می تواند زمان 5.9 ثانیه ای صفر تا صد و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت مدل استاندارد را بهبود ببخشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد