صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

نیسان GT-R طراحی شده توسط تاپ اسپید

نیسان GT-R طراحی شده توسط تاپ اسپید

گودزیلای ژاپنی برای شکست همه حریفان قدر خود، نیرو و توانایی کافی ذخیره کرده است اما آیا چهره آن هم همان قدر قوی و با شکوه است؟ با اینکه قضاوت درباره طراحی ظاهری خودرو یک امر سلیقه ای است، اما در مقایسه ای پهلو به پهلو بین رقبای عمدتاً اروپایی و نیسان جی تی آر، ضعف طراحی آن مشهود می‌گردد.

رندر نیسان GT-R مدل 2016

رندر نیسان GT-R مدل 2016


حالا تیم طراحی مجله تاپ اسپید دست روی این خودرو گذاشته و طرحی را برای نسل بعدی جی تی آر پیشنهاد داده است. در طراحی این خودرو به تکامل ظاهری این سوپر اسپرت توجه شده و زبان طراحی محصولات نیسان مخصوصاً المانهای جدید محصولات کانسپت نیز در نظر گرفته شده است. چراغهای بومرنگی و جلوپنجره آشنای نیسان، هواکشهای جانبی مشابه شورولت کوروت، خطوط بدنه ملایم و سقف شیب دار و شناور گونه و اسپویلر بزرگ عقب و از همه بهتر چراغهای نوآورانه عقب در مجموع چهره ای تهاجمی و در عین حال شیک و امروزی به نیسان بخشیده‌اند.


نسل آینده نیسان GT-R قرار است پیش از پایان سال 2015 و به عنوان مدل 2016 به بازار بیاید. گفته می‌شود تکنولوژی‌های مورد استفاده در آن سیستم غیر فعال کردن سیلندرها و همچنین سیستم حرکت/توقف و حتی سیستم هیبریدی ویلیامز برای تطبیق بیشتر با استانداردهای محیط زیست و مصرف سوخت، خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد