صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

سوارکار سیاه پوش هوندا NM4 Vultus

»» سوارکار سیاه پوش هوندا NM4 Vultus

موتورسیکلت هوندا NM4 Vultus مدل 2014 کاملاً مشابه با یک موتورسیکلت تخیلی و کانسپت به نظر می‌رسد. موتورسیکلت هوندا با الهام از یک انیمیشن ژاپنی طراحی شده است. به نظر می‌رسد که ما با یک کروزر اسپرت روبروییم که شباهت به وسایل مورد استفاده بتمن یا هواپیماهای ضد رادار بمب افکن استیلت دارد.

2014 Honda NM4 Vultus

2014 Honda NM4 Vultus


فاصله بین دو محور طولانی و زاویه فرمان در کنار صندلی انفرادی با پشتی بلند تاشو و ارتفاع کم زین و سایر امکانات ارگونومیک، می‌تواند سفر لذت بخشی را در مسافرت‌های طولانی به همراه آورد. در عین حال، مرکز ثقل پایین و استفاده از مواد سبک وزن برای کاهش وزن کلی موتورسیکلت (245 کیلوگرم) هم می‌تواند کارایی و دینامیک مناسبی را برای آن به ارمغان آورد.

2014 Honda NM4 Vultus

2014 Honda NM4 Vultus


موتور دو سیلندر این شبح سیاه رنگ، 754 cc حجم داشته و همان موتور مورد استفاده در سایر مدل‌های هوندا NC می‌باشد. این پیشرانه 8 سوپاپه آب خنک، 54 اسب بخار نیرو در دور 6250 و 68 نیوتن متر گشتاور در دور 4750 تولید می‌کند.


سیستم انتقال نیرو توسط گیربکس شش سرعته و یک کلاچ دوگانه و تعویض اتوماتیک یا دستی دنده به سبک بازی‌های کامپیوتری به چرخ 17 اینچی آلومینیومی ده پره با تایر 200/50 ZR17M/C عقب صورت می‌گیرد. در حالی که چرخ جلو 18 اینچی و تایر آن در اندازه 120/70 ZR18M/C می‌باشد. ترمز ضد قفل ABS دو کاناله نیز به‌صورت استاندارد روی این موتور سیکلت قرار داده شده است.


هنوز قیمت و زمان عرضه دقیق هوندا NM4 Vultus مشخص نشده است اما به نظر می رسد، از همین حالا مشتاقان زیادی را به سمت خود جلب کرده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد