صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

لامبورگینی اوراکان سوپر تروفیو

»» لامبورگینی اوراکان سوپر تروفیو

سرانجام بعد از کلی طرح و رندر، مدل مسابقه‌ای لامبورگینی اوراکان LP 620-2 سوپر تروفیو برای مسابقات GT3 معرفی شد. خودرویی که با صرفه‌جویی در وزن و افزایش توان، می‌تواند عملکردی فراتر از استاندارد را به نمایش بگذارد.

Lamborghini Huracan LP 620-2 Super Trofeo

Lamborghini Huracan LP 620-2 Super Trofeo


طراحی پوسته این خودرو نسبت به اوراکان معمولی نیز دچار تغییراتی شده است. سپرهای جدید جلو با هواکش متفاوت و براگیر کربنی زیر آن‌ها، گلگیرهای جلو با شکاف‌های خروجی هوا، هواکش‌های بزرگ خروجی روی کاپوت، اسکرت های کناری، پنجره‌های جانبی ثابت، دیفیوزر عقب، تایرهای مسابقه ای پیرلی، سیستم فنربندی و تعلیق مسابقه ای،اگزوز دوبل نصب شده در مرکز و اسپویلر قابل تنظیم بزرگ مسابقه‌ای از تفاوت‌های بنیادین این خودرو با نسخه استاندارد می‌باشند. برای هرچه خشن‌تر و مسابقه ای تر به نظر آمدن این سوپر تروفی, رنگ آن به خاکستری مات همراه با رگه‌های قرمز رنگ در آمده است.

Lamborghini Huracan LP 620-2 Super Trofeo

Lamborghini Huracan LP 620-2 Super Trofeo


اطلاعات فنی ناچیزی از این خودرو منتشر شده اما به گزارش Autocar وزن این خودرو 250 کیلوگرم سبک‌تر از اوراکان استاندارد می‌باشد. این مهم با استفاده از آلومینیوم توخالی در شاسی و فیبرکربن در بدنه حاصل آمده است. موتور ده سیلندر 5.2 لیتری این خودرو هم به‌روزرسانی شده و با قدرت تولیدی 611 اسب بخار، افزایشی جزئی را در توان تولیدی نشان می‌دهد. همان‌گونه که از کد نام خودرو مشخص است، نیروی تولیدی تنها به دو چرخ عقب منتقل می‌گردد.

این ماشین احتمالاً جواب لامبورگینی به مک‌لارن 650s GTR می‌باشد. فعلاً معلوم نیست که چند دستگاه از این گاو خشمگین آماده مسابقه، تولید و روانه بازار خواهد شد.


در آینده باید دید که آیا این خودرو می‌تواند در سری مسابقات GT3 حرفی برای زدن داشته باشد یا خیر.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد