درحالیکه در اکثر بازارهای جهان تولید دهمین نسل میتسوبیشی لنسر اوولوشن متوقف شده، اما در این میان مشتریان آمریکایی بسیار خوش شانس هستند چون علاوه بر مدل های 2015 لنسر، حالا خاص ترین نسخه این سدان ژاپنی نیز برای آنها قابل خریداری است . . .
در اوولوشن 2015 منتظر تغییرات کلی نباشید چرا که در نمای بیرونی میتسوبیشی آینه های جانبی را شکیل تر شده و سیستم گرمکن به آن افزوده و در نمای درونی کابین نیز تنها محفظه نگهدارنده لیوان های درون کنسول را تغییر داده! اوولوشن جدید در دو تریم GSR و MR قابل عرضه است که مهم ترین ویژگی های استاندارد هرکدام عبارتند از:
Evo GSR :
- گرمکن صندلی های جلو.
- روکش های چرمی کابین.
- سانروف برقی.
- رینگ های 18 اینچی Enkei
- عایق های جدید صوتی برای کاهش صدای ورودی به کابین
Evo MR :
- چراغ های اتومات جلو.
- سنسور باران.
- تریم کرومی.
- آینه عقب الکتروکرومیک.
- سیستم پخش 710 واتی Rockford Fosgate با 9 اسپیکر.
- رینگ های 18 اینچی BBS.
اوولوشن 2015 همچون گذشته در زیر کاپوت به انجین 2.0 لیتری توربویی مجهز است که 291 اسب بخار قدرت و 406 نیوتن متر گشتاور دارد. گیربکس استاندارد آن 5 سرعته دستی بوده اما مشتریان می توانند 6 سرعته دوکلاچه (TC-SST) با سه حالت Normal و Sport و S-Sport را نیز برای آن سفارش دهند البته مطمئن باشید که مصرف سوخت هر دو گیربکس معادل 13.8 لیتر در سیکل شهری است.
اولوشن همچنین بصورت استاندارد با سیستم محرکه چهارچرخ محرک S-AWC با سه حالت Tarmac و Gravel و Snow عرضه می شود.