حدود سه ماه از معرفی فورد F-150 مدل ۲۰۱۵ در نمایشگاه دیترویت گذشته و تاکنون اطلاعاتی در مورد قدرت و ظرفیت حمل این خودرو منتشر نشده بود. امّا امروز میدانیم که موتور ۲/۷ لیتری توربوی V6 دارای قدرت ۳۲۵ اسببخار و گشتاور ۵۰۸ نیوتنمتر است و میتواند تا ۳۸۵۵ کیلوگرم را به دنبال خود بکشد.
همچنین موتور ۳/۵ لیتری V6 با تنفس طبیعی که نباید آن را با ۳/۵ لیتری اکوبوست اشتباه گرفت، قدرتی برابر ۲۸۳ اسببخار دارد و ۳۴۶ نیوتنمتر نیز گشتاور خروجی آن است. این موتور میتواند ۳۴۴۷ کیلوگرم را با خود بکشد. فورد همچنین بار مفید این دو موتور را ارائه داده است؛ ۸۶۶ کیلوگرم برای موتور ۳/۵ لیتری و ۱۰۲۰ کیلوگرم برای موتور ۲/۷ لیتری.
موتور ۳/۵ لیتری V6 به صورت استاندارد در فورد F-150 مدل ۲۰۱۵ به کار خواهد رفت که کاملاً مطابق با شرایط رقبا خواهد بود. رقبایی مانند شورولت سیلورادو با موتور ۴/۳ لیتری V6 و رام 1500 با موتور ۳/۶ لیتری V6 که میتواند ۳۴۴۷ کیلوگرم را به دنبال خود بکشد. آپشن موتور اکوبوست وضعیت بینابینی دارد؛ از طرفی ظرفیت یدککشی بالاتری نسبت به V6 ها دارد و از طرف دیگری از قابلیتهای موتور V8 برخوردار نیست. کسی که به دنبال قابلیتهای بیشتر باشد، حتماً انتخابهای بهتری پیش رویش خواهد بود. فورد F-150 مدل ۲۰۱۵ هنوز هم موتورهای ۳/۵ لیتری اکوبوست V-6 و ۵ لیتری V-8 را به عنوان جایگزینهای موتور استاندارد خود پیشنهاد میدهد. البته فورد اطلاعات مربوط به ظرفیت حمل این موتورها را حفظ کرده است و احتمالاً یک روز دیگر، با این اطلاعات و همچنین قیمتها در خبرها خواهد بود.
این انتقال قدم به قدم اطلاعات برای محصولات جدید شناختهشده تقریباً رایج است و خودروسازان علاقه دارند که چرخه اخبار را تا جایی که میتوانند در دست بگیرند. ولی شاید با درنظر گرفتن توجهاتی که به ساخت آلومینیومی فورد F-150 مدل ۲۰۱۵ شده، این موضوع قابلدرک باشد. فورد میگوید که پس از نمایشگاه دیترویت بخش زیادی از وقتش صرف متقاعد کردن مشتریان احتمالی و نشان دادن قابلیتها و دوام مصالح سبک کرده است. فورد انتظار دارد تا پایان ماه آگوست سال جاری میلادی، آموزش ۸۰۰ نمایندگی برای تعمیرات بدنه آلومینیومی به پایان برساند تا شرایط برای ورود F-150 مدل ۲۰۱۵ در پایان سال ۲۰۱۴ فراهم شود.