سرانجام بعد از کلی طرح و رندر، مدل مسابقهای لامبورگینی اوراکان LP 620-2 سوپر تروفیو برای مسابقات GT3 معرفی شد. خودرویی که با صرفهجویی در وزن و افزایش توان، میتواند عملکردی فراتر از استاندارد را به نمایش بگذارد.
طراحی پوسته این خودرو نسبت به اوراکان معمولی نیز دچار تغییراتی شده است. سپرهای جدید جلو با هواکش متفاوت و براگیر کربنی زیر آنها، گلگیرهای جلو با شکافهای خروجی هوا، هواکشهای بزرگ خروجی روی کاپوت، اسکرت های کناری، پنجرههای جانبی ثابت، دیفیوزر عقب، تایرهای مسابقه ای پیرلی، سیستم فنربندی و تعلیق مسابقه ای،اگزوز دوبل نصب شده در مرکز و اسپویلر قابل تنظیم بزرگ مسابقهای از تفاوتهای بنیادین این خودرو با نسخه استاندارد میباشند. برای هرچه خشنتر و مسابقه ای تر به نظر آمدن این سوپر تروفی, رنگ آن به خاکستری مات همراه با رگههای قرمز رنگ در آمده است.
اطلاعات فنی ناچیزی از این خودرو منتشر شده اما به گزارش Autocar وزن این خودرو 250 کیلوگرم سبکتر از اوراکان استاندارد میباشد. این مهم با استفاده از آلومینیوم توخالی در شاسی و فیبرکربن در بدنه حاصل آمده است. موتور ده سیلندر 5.2 لیتری این خودرو هم بهروزرسانی شده و با قدرت تولیدی 611 اسب بخار، افزایشی جزئی را در توان تولیدی نشان میدهد. همانگونه که از کد نام خودرو مشخص است، نیروی تولیدی تنها به دو چرخ عقب منتقل میگردد.
این ماشین احتمالاً جواب لامبورگینی به مکلارن 650s GTR میباشد. فعلاً معلوم نیست که چند دستگاه از این گاو خشمگین آماده مسابقه، تولید و روانه بازار خواهد شد.
در آینده باید دید که آیا این خودرو میتواند در سری مسابقات GT3 حرفی برای زدن داشته باشد یا خیر.