صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

شمارش معکوس برای لیون نیم میلیون دلاری

شمارش معکوس برای لیون نیم میلیون دلاری

Lyonheart جزییات جدیدی از مدل های کوپه و کانورتیبل K منتشر کرده؛ خودرویی که تولید محدود آن از زمستان 2013 آغاز می شود . . .

Lyonheart K

Lyonheart K

بدنه کربنی Lyonheart K توسط Bo Zolland (مالک استودیوی طراحی Vizual tech) و Robert Palm طراحی شده که با الگوبرداری از مدل های جاودانه جگوار E-Type بوده و بر روی یک شاسی آلومینیومی نیز سوار شده است؛ جلوپنجره ای بیضی شکل، استفاده از روکش های فولادی ضدزنگ، رینگ های پره ای 20 اینچی، چراغ های بای-زنون جلو و سقف سافت تاپی که تا حداکثر سرعت 50 کیلومتر برساعت بازوبسته شدن آن امکان پذیر بوده و همچنین در مدت 12 ثانیه می تواند درون صندوق قرار گیرد، ازجمله مشخصات جالب توجه این خودروست.

Lyonheart K Lyonheart K Lyonheart K 

درون کابین آن با فضای کوپه های دهه هشتاد میلادی مواجه می شوید؛ استفاده گسترده از روکش های کرومی و آلومینیومی در کنار چرم های طبیعی و تریم های چوبی می تواند نظر هر ثروتمندی را به این خودرو جلب کند! البته وجود امکانات دیگری مانند سیستم پخش Bowers & Wilkins با امکان اتصال iPod/USB و ارتباط بلوتوث و همچنین نمایشگر جمع شونده هفت اینچی کنسول برای سیستم چندرسانه این خودرو را نیز نباید فراموش کرد.

Lyonheart K Lyonheart K Lyonheart K

 پیشرانه 5.0 لیتری V8 این خودرو که توسط مهندسین انگلیسی Cosworth تیون شده، 575 اسب بخار قدرت به همراه 700 نیوتن متر گشتاور داشته تا با کمک گیربکس شش سرعته اتومات، صفرتاصد را در عرض 3.9 ثانیه طی کرده تا نهایتا به حداکثر سرعت 300 کیلومتر برساعت دست یابد. علیرغم چنین مشخصاتی اما بهترست خیالتان از بابت مصرف سوخت آسوده باشد چراکه Lyonheart K در سیکل ترکیبی بیشتر 11.9 لیتر نسوزانده و میزان تولید CO2 آن نیز به بیشتر از 292 گرم در هر کیلومتر نمی رسد.

Lyonheart K Lyonheart K Lyonheart K 

تولید محدود 250 دستگاهی Lyonheart K از دسامبر 2013 آغاز شده و فعلا قیمت پایه ای مدل های کوپه آن 360,000 یورو (یا تقریبا 464,000 دلار) اعلام شده که این قیمت برای مدل های کانورتیبل آن از 375,000 یورو (یا تقریبا 483,000 دلار) شروع می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد