صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

دست های منصوری بر سر بوگاتی ویرون

دست های منصوری بر سر بوگاتی ویرون

: در دنیای امروز که شاهد بهتر شدن برترین‌‌هایی نظیر فراری و لامبورگینی توسط مراکز تیونینگ هستیم، در سال 2006 شاهد تولد یک تیونر جدید با نام منصوری بودیم. تیونری که هر چند تازه وارد بود، اما  به جان بزرگان خودروی دنیا نظیر رولزرویس فانتوم افتاد که تا پیش از آن کمتر تیونری جسارت کرده بود دست بر سر آن بکشد! تیونر منصوری که توسط کوروش منصوری تأسیس شد تا‌کنون با تیونینگ انواع آستون مارتین و بنتلی، به یکی از نامداران و بزرگان صنعت تیونینگ مبدل شده است.

اما این‌‌ها هم منصوری را راضی نمی‌کنند و این بار به بوگاتی ویرون 1001 اسبی حمله‌ور شده است! صاحب عرب یک دستگاه بوگاتی ویرون ساکن دوبی، پس از مدتی راندن  ویرون احساس کرد خودروی گرانقیمتش یکنواخت شده است و تصمیم گرفت تا با سپردن آن به منصوری از آن یک اژدها بسازد. این ویرون تیونینگ شده توسط منصوری Vincero نام دارد. تغییرات ظاهری Vincero شامل رنگ‌آمیزی کرومی در کنار به کارگیری فیبرکربن در کاپوت، ستون کابین و بخش عمده عقب می‌باشد که زیبایی بی نظیری را در کنار رینگ‌‌های زیبای آلیاژی طراحی شده توسط خود منصوری (که پیش از این در مدل‌‌های Renovatio و Stallone دیده شد) برای ویرون به ارمغان آورده است. به علاوه، یک نوار کرومی کشیده شده بر روی جلو پنجره و دریچه‌‌های ورودی هوا با طرحی بال مانند زینت بخش نمای جلو است.
کابین ویرون نیز دستخوش تغییرات عمده‌ای شده است. به کارگیری چرم سفید بسیار مرغوب برای صندلی‌‌ها، کنسول و پنل درها در کنار جیر مشکی رنگ داشبور و قطعات فیبر کربنی ضمن تضاد جالب، زیبایی منحصربه‌فردی به کابین بخشیده است.
نکته جالب در مورد Vincero آن است که هیچ خبر رسمی از آن حتی در سایت منصوری هم دیده نمی‌شود. ناشر این خبر یعنی Prestige Cars از ساخت سه دستگاه Vincero خبر داده است که هنوز از قیمت، تغییرات پیشرانه و دیگر جزئیات آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد