صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

آرش af10

این خودرو که آرش af10 نام دارد دومین محصول کمپانی خودروسازی آرش است یک سوپراسپرت زیبا دارای موتور 5.5لیتریv10 آب خنک تنفس طبیعی دارا850 اسب بخار دردور موتور 8000 است بدنه کاملا از فیبر کربن شاسی لوله ای آلومینیومی وبرای ایمنی بیشتر شیشه ی عقب از پلاستیک است وزن خودرو1200کیلوگرم وقابلیت دسترسی به سرعت بالای 300 کیلومتر برساعت را نیز داراست. به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

اتومکانیکا

اتومکانیکا فقط در فرانکفورت نیست

ادامه مطلب ...

بررسی‌ قوی‌ترین موتورسیکلت توئین‌‌سیلندر دنیا

بررسی‌ قوی‌ترین موتورسیکلت توئین‌‌سیلندر دنیا

بررسی‌ قوی‌ترین موتورسیکلت توئین‌‌سیلندر دنیا


به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

ویرون هیبریدی

ویرون هیبریدی؟

ویرون هیبریدی؟
دنیای‌خودرو: زمزمه‌هایی در مورد هیبریدی شدن بوگاتی ویرون به گوش می‌رسد. هنوز این خبر به طور کامل تایید نشده است. اما عدم تکذیب آن نیز خود به شایعات در این خصوص دامن زده است. آن‌گونه که عنوان شده کاهش مصرف سوخت در بوگاتی ویرون هدف اصلی از این تغییر است. البته در صورتی که ویرون بخواهد هیبریدی شود این تغییر از نسل بعدی این خودرو آغاز خواهد شد. از دیگر تغییراتی که در نسل بعدی بوگاتی ویرون شاهد آن خواهیم بود استفاده از رینگ‌های فیبرکربنی در این خودرو است. نسل آینده ویرون احتمالاً در سال 2015 رونمایی می‌شود.

خبر

جشن پورشه

جشن پورشه
دنیای‌خودرو:هفته گذشته پورشه تولید 500 هزارمین خودرو خود در کارخانه شهر لایپزیگ را جشن گرفت. کارخانه پورشه در لایپزیگ بیشتر به دلیل تولید اولین خودرو پورشه کایمن در این شهر معروف است. هر چند خودرو 500 هزارم این کارخانه یک دستگاه پورشه کاین بود که طی مراسم ویژه‌ای با حضور مدیرعامل و کارکنان این شرکت راهی موزه پورشه شد.پورشه قصد دارد طی یک برنامه 10 ساله بیش از 600 میلیون دلار در کارخانه لایپزیگ سرمایه‌گذاری کند که تولید خودروهای جدید بخشی از اهداف این سرمایه‌گذاری خواهد بود.