صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

ویرونی برای خانواده

ویرونی برای خانواده

: پس از آنکه شرکت فولکس‌واگن آلمان، شرکت بوگاتی را در اختیار گرفت با معرفی مدل ویرون بار دیگر نام این کارخانه با سابقه دایر در زبان‌ها انداخت. ویرون با موتور 1001 اسب‌بخاری و حداکثر سرعت فراتر از 400 کیلومتر در ساعت در زمان خود رکورد سرعت را در میان خودروهای تولیدی شکست و به این ترتیب کارخانه فولکس به بخشی از اهدافش در تولید این مدل دست یافت، اما هزینه‌های بالای تولید این مدل باعث شد از همان ابتدا شایعاتی مبنی بر تولید مدل‌های دیگری براساس ویرون به گوش برسد و اکنون ویرون چهاردر به طور رسمی از سوی فولکس‌واگن رونمایی شده است.

این مدل که برخلاف ویرون به صورت موتور جلو عرضه شده در نمای ظاهری از اسلوب کلی طراحی ویرون بهره می‌برد اما در داخل اتاق افزوده‌شدن بعضی تجهیزات و امکانات لوکس، مدل جدید را در کلاس بالاتری قرار داده است. در توسعه این مدل بوگاتی از کمک‌های دیگر عضو خانواده گسترده فولکس، بنتلی بهره گرفته است، اما مجموعه موتور، کلاچ و گیربکس بدون تغییر باقی مانده‌اند و به این ترتیب مدل جدید که نام رویال را یدک می‌کشد می‌تواند در مدت زمان سه ثانیه به سرعت یکصد کیلومتر در ساعت دست یابد.
هرچند در یک سال اخیر تب تولید سوپراسپرت‌های چهاردر به شدت بالا گرفته اما شاید بحران اقتصادی حاکم بر جهان مهمترین مانع در سر راه فروش این هیولاهای گران قیمت باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد