صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

نمایشگرهای عجیب در خودروهای بنز

نمایشگرهای عجیب در خودروهای  بنز                                                                                                                                                                                                          نمایشگرهای عجیب در خودروهای بنز

نمایشگرهای عجیب در خودرو

های بنز

: شرکت مرسدس بنز آلمان از نوآورترین شرکت‌های خودروسازی دنیاست که هر چند وقت یکبار، رانندگان و خریداران خودرو را در دنیا، با عرضه محصولات جدید خوشحال می‌‌کند.  در محصولات این شرکت لوکس‌ساز، معمولاً از جدیدترین فناوری‌های ارتباطی و چند رسانه‌ای استفاده می‌‌‌شود. قرار است در اواسط سال آینده میلادی فناوری جدیدی با نام SPLITVIEW در محصولات این شرکت مورد استفاده قرار بگیرد. در این فناوری که مجهز به یک مانیتور 8 اینچ می‌باشد، هر کدام از سرنشینان جلو می‌توانند تصویر موردنظر خود را ببینند.

تفاوت تصویرها به تفاوت زاویه دید سرنشینان جلو ربط دارد و هر کدام می‌توانند بر روی مانیتوری واحد، تصاویری مجزا ببینند. به عنوان مثال راننده در این مانیتور می‌تواند نقشه‌های شهر را ببیند و سرنشین دیگر نیز به تماشای فیلم موردعلاقه خود بپردازد. این برای اولین بار در دنیاست که چنین فناوری پیشرفته‌ای در خودروها به کار می‌رود. قرار است خودروهای کلاس S اولین بار به این سیستم مجهز شوند.  این فناوری به طور مشترک با همکاری مرسدس بنز و شرکت بوش ساخته شده است و در قالب یک سیستم کلی با نام COMAND روی داشبورد خودروهای این شرکت نصب می‌گردد. در این سیستم راننده می‌تواند به کمک کنترل از راه دور این سیستم، برنامه‌ها و تصاویر مورد‌نظر خود را در مانیتور روی داشبورد تماشا کند و سرنشین دیگر نیز آزاد است که به مشاهده تلویزیون، DVD و یا هر چیز دیگری بپردازد. به این ترتیب می توان با داشتن یک مانیتور که تنها 8 اینچ اندازه دارد، برای دو نفر دو برنامه مختلف را نمایش داد و به هر دوی نیازها پاسخ داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد