صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

GTA Spano

GTA SPANO

سوپراسپرت GTA Spano

 شرکت اسپانیایی GTA اقدام به عرضه خودرویی با نام Spano کرده که قرار است در والنسیا 99 دستگاه از آن تولید شود. شاسی خودرو از تیتانیوم و فیبر کربن تهیه شده است. پیشرانه خودرو در عقب واقع شده و بسیاری طراحی آن را برگرفته از لامبورگینی می دانند، در طراحی این خودرو از علم هوافضا استفاده شده و سقف و محفظه موتور از جنس شیشه است.

GTA SPANO

چراغ های بادامی شکل و دو هواکش در سمت چپ و راست و در های کشیده در طرفین چهره ای تنومند به آن بخشیده که در این امر اسپویلر و بالچه عقب و البته رینگ های 19 و 20 اینچی نیز تأثیرگذار هستند. بر خلاف سوپراسپرت ها اتاق آن طوری طراحی شده که افراد بلندقد هم می توانند به راحتی در آن بنشینند.

از سایر تجهیزات آن می توان به صندلی های چرم اسپرت مجهز به سامانه گرم کننده، سیستم اطفاءحریق داخل کابین، ترمز ABS و دیسک های ترمز سرامیکی مارک AP با 6 پیستون و سایز 380 میلیمتر در جلو و عقب، سیستم تعلیق با قابلیت تغییر ارتفاع، داشبورد دیجیتال با ال سی دی، جهت یاب ماهواره ای، سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3، بلوتوث، ایرکاندیشن، آینه های جانبی برقی و ... اشاره داشت.

GTA SPANO

اسپانو دارای موتوری V10 به گنجایش 8.3 لیتر است که با سوپرشارژر، 780 اسب بخار نیرو در دور موتور 6300 تولید می کند و در نمونه بایواتانولی این میزان حتی به 840 اسب بخار در دور موتور 6250 نیز می رسد که برابر حداکثر گشتاور 920 نیوتن متر خواهد بود.

شتاب اولیه اسپانو (0تا100) 2.9 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز به 350 کیلومتر در ساعت است. طول،عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب 465،198 و 120 سانتی متر می باشد. نیروی موتور به چرخ های عقب منتقل شده و خودرو از گیربکس هفت سرعته سکوئنشال سود می برد.

GTA SPANO

سیستم تعلیق نیز از نوع دوبل جناغی بوده که در کنار سیستم ضد شوک و تایرهای 255/35ZR19 در جلو و 330/35ZR20 در عقب مجموعه ای توانمند را به وجود آورده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد