صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

کوروت Specter Werkes

کوروت


Specter Werkes....

کوروت Specter Werkes

: حدود یک سال پیش تیونر میشیگانی Specter Werkes بر پایه شورولت کوروت C6 خودروی تیونینگ شده GTR را عرضه و  هفته گذشته یک نمونه پیشرفته‌تر از این مدل را معرفی کرد. این تیونر با دستکاری پیشرانه توانسته است 80 اسب‌بخار بیشتر از دل این کوروت بیرون بکشد تا قدرت خروجی و نیروی گشتاور به ترتیب به 615 اسب‌بخار و 783 نیوتن‌متر برسد. کمپانی اعلام کرده است که چندین انتخاب در تیونینگ پیشرانه با قدرت‌های متفاوت وجود دارد که مورد گفته شده در فوق پیشرانه LS3 کوروت است که حجم آن از 6.2 به 6.8 افزایش یافته است ضمن اینکه از سیستم اگزوز کورسا و سیستم تعلیق اسپرت و خشک‌تر بهره می‌برد.

تیونینگ یک خودرو بدون تغییر ظاهر و بدنه بی‌معناست و در اینجاست که Specter Werkes یک کیت بدنه بسیار زیبا برای GTR تدارک دیده است که ظاهری تهاجمی و عضلانی را برای آن به ارمغان آورده است. این کیت بدنه شامل نمای جدید جلو می‌شود که اسپویلر فیبر کربنی و کاپوت عضلانی با برجستگی‌های متعدد برای جریان سریع‌تر باد، دریچه‌های بزرگ‌تر را در بر‌می‌گیرد. در عقب نیز یک اسپویلر بزرگ و دیفیوزر فیبرکربنی خودنمایی می‌کنند.
تایرهای میشلین PS2 Zero با رینگ‌های ریخته‌گری شده V3RP با سایز 19 اینچ در جلو و 20 اینچ در عقب تکمیل شده‌اند. دیسک‌های ترمز 15 اینچی با 6 پیستون در جلو و 14 اینچ در عقب با چهار پیستون، از حداکثر قدرت ایستایی برای GTR برخوردارند.
رنگ نقره‌ای مایع BASF که برای GTR تدارک دیده شده است به تنهایی پنج هزار دلار ارزش دارد. مشابه این رنگ منحصربه‌فرد در مدل‌های مرسدس بنز AMG دیده می‌شود. درون کابین با چرم طبیعی با رنگ سفارشی مشتری پوشش می‌شود.
این مجموعه ارائه شده توسط Specter Werkes که کیت بدنه و پیشرانه را در بر‌می‌گیرد، فقط 34 هزار دلار به قیمت کلی کوروت می‌افزاید ولی در قبال این مبلغ، کوروتی را در اختیار دارید که هر بیننده‌ای آرزوی سوارشدن در آن را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد