صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

طراحی خودرو آینده

طراحی خودرو آینده


طراحی خودرو آینده

دنیای‌خودرو: وقتی صحبت از وسایل نقلیه شهری آینده به میان می‌آید، کوچکی و کم مصرف بودن آنها در اولویت قرار می‌گیرد. جیمز بروکز و ریچارد بون، با در نظر گرفتن این معیارها، کانسپت مکعبی شکل Box Share را طراحی کرده‌اند که تکنولوژی و نوآوری‌های آینده‌نگرانه از آن فوران می‌کند!

ممکن است Box Share از نظر طراحی چندان نوآورانه نباشد و جلب توجه نکند اما نه تنها می‌توان با خود سرنشین حمل کند بلکه می‌تواند به عنوان یک خودرو باری نیز مورد استفاده قرار گیرد. این خودرو دارای موتور الکتریکی بوده و با هدف تأمین نیازهای شهروندان انگلیسی ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های جالب Box Share، عرضه یک نرم‌افزار مخصوص آن برای تلفن‌های همراه است که مالک می‌تواند از کیلومترها دورتر، محل دقیق آن را مشاهده و درهای آن را باز یا بسته کند.
طراحی Box Share به این دلیل ساده و بی‌آلایش بوده که طراحان، بیشتر تمرکز خود را بر روی مصرف سوخت و تأثیراتی که بر روی محیط‌زیست می‌گذارد، گذاشته‌اند. این کانسپت به مدت یک سال در موزه ترانزیت لندن به معرض نمایش عموم گذاشته می‌شود تا مردم را از مزایای خودرویی که ظاهر چندان جذابی ندارد، آگاه کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد