صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

پیک آپ ایران خودرو

چند روز پیش در روزنامه تصویر یک وانت با آرم ایران خودرو دیدم که وانت سبک است یه پیک آپ زیباو عضلانی

خیلی خوشحال شدم چون واقعا خودروی زیبایی بود اصلا باور نمی کردم که ایران خودرو این وانت رو طراحی کرده باشه آرم ایران خودرو روی جلو پنجره ی این وانت به چشم می خورد واقعا حس زیبایی بود و ادامه داشت تا اینکه  
       در یک سایت خارجی این عکس رو دیدم

اگه دقت کنید آرم فوتون رو می بینید کارخانه ی خودرو سازی چینی
اما مشخصات این وانت (وانت فوتون تونلند) را در ادامه مطلب بخوانید


چند روز پیش در روزنامه تصویر یک وانت با آرم ایران خودرو دیدم که وانت سبک است یه پیک آپ زیبا




خیلی خوشحال شدم چون واقعا خودروی زیبایی بود اصلا باوذ نمی کردم که ایران خودرو این وانت رو طراحی کرده باشه آرم ایران خودرو روی جلو پنجره ی این وانت به چشم می خورد واقعا حس زیبایی بود و ادامه داشت تا اینکه  
       در یک سایت خارجی این عکس رو دیدم




اما مشخصات این وانت (وانت فوتون تونلند) را در زیر بخوانید:

نام: Foton tunland L
سایر مشخصات به نقل از «http://parsianserver.mihanblog.com»
فوتون تونلند یا پیک آپ جدید ایران خودرو دیزل
«کامیونت فوتون و دستگاههای کشاورزی آن پیشتر در بازار ایران عرضه شده اند. پیک آپ فوتون تونلند با ظرفیت حمل بار یک تن و کشیدن بار 2 تا 2.25 تن بصورت تریلر و در انواع تک و دو کابین و همچنین تک یا جفت دیفرانسیل طراحی شده است. موتور انواع دو کابین 4 سیلندر خطی دیزلی با حجم 2.77 لیتر  است که توان مناسب 160 اسب بخار را در دور موتور 3600 و گشتاور 360 نیوتن متر را در دورهای بین 1800 تا 3000 تولید می نماید. البته یک موتور ضعیفتر 128 اسبی دیزلی نیز از این  خودرو وجود دارد.
فوتون تونلند یا پیک آپ جدید ایران خودرو دیزل
ابعاد انواع دو کابین 5.31×1.88×1.87 متر و فاصله محورهای جلو و عقب هم 3.1 متر می باشد. وزن فوتون تونلند 1860 کیلوگرم در نوع دو کابین و 1770 کیلوگرم در نوع تک کابین است. حداکثر سرعت این پیک آپ هم 160 کیلومتر بر ساعت است.
فوتون تونلند در اصل مجهز به ترمز ABS+EBD و دو کیسه هوا می باشد. در مجموع بنظر می رسد فوتون تونلند یا ایران خودرو پیک آپ، انتخاب مناسبی برای رقابت با وانت کاپرا، دیگر محصول چینی حاضر در بازار بارکش های سبک ایران باشد. مخصوصا انواع دو دیفرانسیل آن که در خارج از جاده، عملکرد مطلوبی را به نمایش می گذارد.
وانت یا پیک آپ  ایران خودرو دیزل با ظرفیت 1500 دستگاه و در دو نوع دیزلی و بنزینی تولید خواهد شد. حال که ناچار به رو آوردن به محصولات چینی بجای وانتهای معتبر و معروف هستیم، امیدواریم این محصول و محصولات مشابه با کیفیت مناسبی به دست مصرف کنندگان و خریداران برسد.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد