صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

آئودی r8

آئودی r8 تیونینگ

باز هم تیونری دیگر از آلمان و محصولی اغواگر . تیونر آلمانی ، ایکس پرفورمنس که در بوخوم واقع شده است این بار دستی به سر و روی آئودی R8 کشیده است و آن را با لباسی سبز رنگ و رینگ های Oxigin روانه خیابان ها کرده است.

Audi-R8-V10-X-Performance

Audi-R8-V10-X-Performance

آینه های جانبی  و رویه ی ورودی هوا از کربن می باشد که در تضاد با رنگ سبز خودرو می باشد و زیبایی خاصی به خودرو بخشیده است . استفاده از زمینه مشکی برای چراغ ها در کنار گریل جلو که آن هم مشکی است نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند . اما در این خودرو رینگ ها بیش از هرچیز توجه را به خود جلب می کنند . رینگ های Oxigin 14-Oxrock باروکشی مطابق با رنگ بدنه و  به سایز 8.5X20 و  11X20 می باشند و با لاستیک های دانلوپ SP Sport Maxx پوشیده شده اند . کیت  H&R coilover سواری در ارتفاع پایین را برای خودرو به ارمغان آورده است.

   

استفاده از کربن در موتور هم مشاهده می شود ، موتوری که پس از دستکاری ها به قدرت 650 اسب بخار رسیده است . در کنار این موارد R8 از یک سیستم اگزوز Capristo ، مجهز به فلپ کنترل بلوتوث نیز بهره می برد . در کابین پوشش هایی از آلکانترا ، چرم و کربن با دوخت های سفید، در کنار  قسمت هایی مانند صندلی و تکیه گاه  دست ها با طراحی جدید نیز به چشم می خورد.

توجه: بدلیل پاره ای از محدودیتهای اینترنت در ایران، قادر به ذکر نام کامل این تیونر نیستیم!

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام داش میلاد.یه سایت جالب ماشین پیدا کردم.
اینم آدرسش
http://carsroute.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد