صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

Mercedes-Benz SLS AMG مرسدس بنز

مرسدس بنز از آخرین دست آورد خود در مرکز ارتقای خودرو های خود یعنی AMG رونمایی کرد،SLS AMG Black Series نام ابر خودروی جدید بنز است.

Mercedes-Benz SLS AMG Black Series

این مدل AMG دارای تغییرات اساسی می‌باشد،از نظر عملکرد هم در همان ردهٔ SLS GT3 قرار می گیرد شاید هم بهتر!این خودرو به صورت یک سری محدود به فروش خواهد رسید و نام تجاری آن سری سیاه می‌باشد.

Mercedes-Benz SLS AMG Black Series

قلب این خودرو،یک موتور 6.2 لیتری V8 می‌باشد.این موتور می‌تواند 622اسب بخار نیرو تولید کند،همچنین در دور موتور486،5500rpm پوند گشتاور تولید کند،این اعداد و ارقام نشان می‌دهد که این خودرو 39 اسب بخار بیشتر و 11 پوند گشتاور کمتری در مقایسه با مدل GT تولید می‌کند.

Mercedes-Benz SLS AMG Black Series

نیروی محرکه توسط یک کانال انتقال قدرت با جعبه دنده هفت سرعته DCT به محور عقب منتقل می‌شود. و به لطف چنین مشخصاتی، امکان دستیابی به حداکثر سرعت 316 کیلومتر در ساعت مهیا گردیده است.

شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو هم تنها ظرف 3.6ثانیه به طول می‌انجامد.

Mercedes-Benz SLS AMG Black Series

این خودرو دارای دو نسخهٔ GT3 و خیابانی است،از جمله امکانات اضافه شده بر روی نسخهٔ مسابقه ای می‌توانیم به بال ثابت و بزرگ فیبر کربنی همراه با یک کیت اختیاری افزایش نیروی تعلیق اشاره کرد و البته موارد استثنایی همانند ترمزهای سرامیکی کربنی نیز ضمن بهبود عملکرد به عنوان تجهیزات استاندارد برای این سوپر اسپرت عرضه می‌شوند.رینگ‌های این خودرو 19 اینچی و 20اینچی می‌باشد که خریداران می‌تواند هر کدام را به دلخواه سفارش داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد