صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

قدرتمند ترین خودروی پلیس

بنظر شما قوی‌ترین خودروی پلیس بزرگراه چه خودرویی است؟ همهٔ شما هیجان تعقیب و گریز‌های پلیس و قانون گریز‌ها را دیده‌اید، حالا فرض کنید که ماشین پلیس بیش از ۵۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشد. از این به بعد خلافکاران در بزرگراه‌های استرالیا باید به دنبال خودرویی مناسب برای مقابله با این خودرو باشند.

ford falcon gt police car

فالکون جی تی شرکت فورد در حال حاضر در نسخهٔ محدود، قدرتمند‌ترین پلیس بزرگراه می‌باشد که تا به حال در بزرگراه‌های استرالیا مشاهده شده است.
فالکون GT استاندارد فقط دارای ۴۵۰ اسب بخار قدرت می‌باشد اما در این نسخه شاهد اگزز بزرگ‌تر و انژکتورbeefier هستیم، اما این پایان کار نیست ۵۳۶ اسب بخار این خودرو از موتور خارق العادهٔV8 سوپرشارژ تامین می شود. شایان به ذکر است که این خودرو قوی‌ترین فورد استرالیا نیز محسوب می‌شود.

ford falcon gt police car

بودجه خودگردان حوادث موتوری تامین کنندهٔ هزینهٔ این کار است که در حال حاضر ۱۵۰ عدد از این خودرو خریداری شده است.
فعلا از این خودرو برای بزرگراه و تعقیب و گریز استفاده نخواهد شد، این خودرو فقط به عنوان یک وسیلهٔ نقلیه در جشن‌های NSW استفاده می‌شود همچنین هدف دیگر این خودرو افزایش علاقهٔ مردم به خودروهای گشت است. اما در آیندهٔ نه چندان دور این خودرو پا به بزرگراه خواهد گذاشت.
John Lipman فرماندهٔ بخش ترافیک استرالیا می‌گوید: این یک شروع خوب است بین ما و علاقمندان به ماشین‌های مدرن، داشتن چنین خودرویی رانندگان را از برقراری قانون در بزرگراه‌ها مطمئن می‌ سازد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد