صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

وانت ایسوزو

مدیرعامل گروه بهمن: وانت ایسوزو تا پایان سال به بازار می آید

 مدیرعامل گروه بهمن: وانت ایسوزو تا پایان سال به بازار می آید
: وانت ایسوزو گروه بهمن در اواخر سال جاری روانه بازار خواهد شد. مدیرعامل گروه بهمن با بیان این مطلب ادامه داد: امسال پروژه اصلی گروه بهمن تولید وانت ایسوزو است که بر اساس قرارداد پروژه، این وانت با حدود 50 درصد ساخت داخل تولید و روانه بازار خواهد شد.

محمدرضا سروش اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده انتظار داریم تا پایان سال جاری این پروژه عملیاتی و تولید این وانت آغاز شود.
مدیرعامل گروه بهمن افزود: این وانت در مدل های تک کابین، دو کابین، تک دیفرانسیل، دو دیفرانسیل، بنزینی و گازوئیلی عرضه خواهد شد که در واقع تبدیل به پلت فرمی پایه برای تولید کلیه وانت های تولیدی در گروه بهمن خواهد بود.طراحی چراغها و جلوی وانت ایسوزو D-MAX از کادیلاک اسکالاد الهام گرفته شده اما در قسمت پشت خودرو طرحی معمولی و بدور از هیجان دیده می شود. در اصل ما با یک بروزرسانی در مدلهای قدیمی ایسوزو همراه با بهینه سازی پیشرانه روبرو خواهیم شد.موتور دیزلی 3 لیتری این خودرو با تکنولوژی ریل مشترک (common-rail) می تواند 134 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این گشتاور بین دور موتور 1200 تا 3400 دور بر دقیقه در دسترس خواهد بود.ایسوزو دی مکس با ترمز ABS+EBD و دو عدد کیسه هوا تولید می شود. هر دو مدل تک و دو کابین بصورت تک یا جفت دیفرانسیل قابل تولید می باشند. که مدلهای دو کابین به نمایش درآمده توسط گروه بهمن از نوع دو دیفرانسیل بودند.هنوز از قیمت این خودرو اطلاعی در دست نیست اما باید دید با ورود این وانت به سبد محصولات گروه بهمن، بر سر وانت کاپرا که می تواند رقیب آن به شمار رود، چه خواهد آمد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد