صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

آئودی RS6آوانت

این بار شاهد اضافه شدن RS به یک محصول در کلاس واگن هستیم . آئودی آوانت RS6 با چهره ی خشنش توصیف کاملی است از یک خودروی روزمره اسپرت با کارایی فوق العاده .

Audi RS6 Avant

از ویژگی های قابل توجه ظاهری می توان مواردی همچون ورودی های هوای بزرگ ، جلو پنجره لانه زنبوری ، تریم آلومینیومی مات ، دیفیوزر نصب شده برروی درعقب ، اسپویلر در نمای عقب ، سیستم اگززوز با خروجی دوگانه و رینگ های آلیاژی 20 اینچی را برشمرد . در کابین هم طبق انتظارات شاهد استفاده از موادی با کیفیت فوق العاده هستیم . در مورد مهمترین اجزای کابین می توان به صندلی های اسپرت با روکش چرم و یا آلکانترا ، تریم از جنس فیبرکربن ، سیستم مسیریاب و سیستم  صوتی Bang & Olufsen با 15 بلندگو و قابلیت اتصال به اینترنت اشاره کرد .

 جدای از مسائل ظاهری در زیر هود این خودرو قلب 4 لیتری V8 مجهز به توربوی دوقلو قرار دارد که برای این واگن قدرت 560 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر را فراهم کرده است . این پیشرانه به جعبه دنده 8 سرعته  tiptronic متصل می شود که به کمک سیستم  quattro قدرت را به هر 4 چرخ منتقل می کند . این مجموعه سبب شده اند تا این محصول آئودی شتاب صفر تا صد 3.9 ثانیه ای و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت را داشته باشد . لازم به ذکر است که حداکثر سرعت 305 کیلومتر بر ساعت نیز با اضافه کردن پکیج دینامیک پلاس ، قابل دسترس می باشد .

Audi RS6 Avant

برای به حداکثر رساندن بهره وری سوخت از تکنولوژی استارت – استاپ و همچنین سیستم غیرفعال کردن 4 سیلندر در مواقع عدم نیاز استفاده شده است . این ساختار باعث شده تا مصرف آوانت RS6 در هر صد کیلومتر ، 9.8 لیتر باشد .کاهش 20 میلی ممتری ارتفاع سواری ، ترمزهای کربن – سرامیکی و سیستم تعلیق اسپرت سفارشی به منظور افزایش پایداری از دیگر موارد فنی مهم در این خودرو می باشد .این خودرو در اویل تابستان سال آینده به بازار راه پیدا خواهد کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد