صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

بنز ML63 AMG

بنز ML63 AMG با تیونینگ دوباره تاپ کار

اگر دوست داشته باشد که بنز ML خود را از آفرود تبدیل به آنرود کنید، می توانید به شرکت تاپ کار (TopCar) مراجعه کنید. تازه این شرکت یک تیونینگ روی یک خودروی تیونینگ شده یعنی مدل 63 AMG تدارک دیده است.

Mercedes-Benz ML 63 AMG Inferno by TopCar


این پروژه سال گذشته کلید خورده و مهندسان این شرکت با مشارکت Evotech Motorsport و در سه مرحله این خودرو را آماده کرده اند. در مرحله نخست، تغییرات انجام شده در موتور باعث شده توان آن به 640 اسب بخار افزایش یابد. گشتاور نیز به رقم خیره کننده 980 نیوتن متر می رسد. این پکیج 7900 یورو هزینه دارد. مرحله دوم تا 11 هزار یورو آب می خورد و قدرت به 690 اسب بخار و گشتاور به 1100 نیوتن متر می رسد. اما مرحله سوم برای دیوانگان تشنه قدرت است که با پرداخت 21900 یورو، قدرت 760 اسب بخاری و گشتاور 1150 نیوتن متری را در اختیار خواهند داشت.

  
برای یادآوری بد نیست قدرت موتور استاندارد هشت سیلندر خورجینی 5.5 لیتری ML 63 AMG را که 518 اسب بخار و گشتاور 699 نیوتن متر است با این موتورها مقایسه کنید. البته AMG یک پکیج ویژه نیز با قدرت 550 اسب بخار و گشتاور 758 نیوتن متر دارد.از موتور که بگذریم، بدنه خوابیده ML تاپ کار با کیت فیبر کربن جلب توجه می کند. ضربه گیرهای جلو و عقب، کاپوت، بال جلو و دیفیوزر و اسپویلر عقب که از کربن-کولار ساخته شده اند و چراغهای LED و لوله های اگزوز جدید در بیرون خودرو و پدالهای اسپرت آلومینیومی، پانل و روکش ویژه و تشکهای با آرم تیونر جلب توجه می کنند. کیت کامل بدنه نیز 22700 یورو و برای انواع کربنی 27 هزار یورو آب خواهد خورد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد