صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

بی ام و M6 گرن کوپه 2013

بی ام و M6 گرن کوپه 2013 [ویدئو]

بالاخره بعد از گذشت یکسال از معرفی سری6 گرن کوپه حال بی ام و نخستین جزئیات از نسخه M آن را نیز منتشر کرده است؛ خودرویی که قرارست از تابستان 2013 با قیمت پایه ای 182,800 یورو (معادل تقریبی دلار) ابتدا در آلمان و سپس در ایالات متحده (با تغییر قیمت) راهی بازار شود . . .

BMW M6 GranCoupe

همانند اکثر ام پاورها مدل جدید M6 گرن کوپه نیز شامل کیت بدنه ای با سپرهای جدید و بزرگترشدن ورودی هوای آنها، رکاب های جانبی، دیفیوزر و همچنین دارای سقفی است که از کامپوزت کربن به همراه پلاستیک تقویت شده شکل گرفته؛ بهره گیری از چهار خروجی اگزوز، رینگ های 20 اینچی آلومینیومی M، بهبود سیستم تعلیق، استفاده از دیفرانسیل الکترونیکی M و همچنین دیسک های کربن/سرامیکی (البته بصورت سفارشی) نیز از دیگر مشخصه های این سدان اسپرت هستند.

در کابین با آنکه تغییرات اندکی صورت گرفته اما بازهم دیدن صفحات روشن در تریم درب ها، چرم های Merino برای صندلی ها، چرم آلکانترا برای پوشش سقف و فرمان اسپرت M و … همچنان نیز احساس رضایت کافی به خریدارانش را می دهد؛ مشتریان می توانند از مواردی مانند سیستم برقی برای تنظیم صندلی های حافظه دار، سیستم پخش Bang & Olufsen و همچنین GPS هم بصورت سفارشی استفاده کنند.

  

  


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد