صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

شورولت سیلورادو2014

جنرال موتورز دیگر منتظر نمایشگاه دیترویت 2013 نماند، خودش دست به کار شد و نسل جدید شورولت سیلورادو به عنوان مدل 2014 که باهمان پلتفرم، همان امکانات استاندارد و اندکی تغییر چهره در برخی بازارهای خاورمیانه و حتی در خود آمریکای شمالی نیز تحت برند جمس Sierra به فروش می رسد را معرفی نمود . . .

2014 Chevrolet Silverado

جنرال موتورز نسل سوم سیلواردو را “قوی ترین، چالاک ترین و به لحاظ کارایی تواناترین” پیک اپ سنگین وزن تاریخ کمپانی معرفی کرده است. نسل جدید با آنکه طراحی محافظه کارانه ایی دارد اما به راحتی با نسل پیشین آن قابل تمایز است؛ کافی است خوب به چراغ های جدید و بزرگتر جلو دقت کنید که اطراف آن و همچنین جلوپنجره بزرگش را صفحات آلومینیومی احاطه کرده اند. سایر تغییرات اعمالی را می توان در گلگیرهای بزرگتر، رینگ هایی که در سایز 17 تا 20 اینچی در مدل های مختلف قابل سفارشند و نهایتا بزرگتر شدن درب های عقب برای دسترسی هرچه بهتر سرنشینان و … خلاصه نمود.

  

اما در نمای داخلی کابین تغییرات بسیار بیشتر شده اند؛ طراحی کاملا جدید داشبورد تقریبا عمودی خودرو به همراه فرمانی که این بار با صفحات روشن تزیین شده و همچنین محفظه نگهدارنده اشیا که میان صندلی های جلو قرار گرفته و در نهایت صفحه کیلومتر سیلورادو که بعلاوه شش نشانگر، شورولت یک نمایشگر دیجیتالی 4.2 اینچی نیز با نام Driver Information Center درون آن تعبیه کرده، فضایی کاملا جدید را برای خریداران سیلورادو فراهم کرده اند که البته در جذاب بودن آن باید اندکی محتاطانه سخن گفت. امکانات دیگری نظیر چهار خروجی برق 12 ولت، پنج پورت USB و سیستم چندرسانه ای MyLink نیز بصورت سفارشی خواهند بود.

  

در قسمت فنی جنرال موتورز فعلا سه پیشرانه برای سیلورادوی 2014 درنظر گرفته که شامل 4.3 لیتری V6 و 5.3 لیتری V8 و 6.2 لیتری V8 خواهند بود که هنوز جزئیات آنها اعلام نشده اما با دانستن اینکه هر سه مورد از تکنولوژی EcoTec3 بهره می برند باید منتظر قدرت بیشتر به همراه مصرف سوخت کمتر آنها بود. فروش شورولت سیلورادو و جمس سیرا از اواسط سال 2013 آغاز خواهد شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد