صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

منصوری بنتلی کانتیننتالGT

اگر شما هم مانند ما یا مثل میلیون ها ایرانی دیگر فرصت دیدن بوگاتی ویرونی که خیلی بی سروصدا در هفته اخیر به آستارا آمد و رفت را نداشتید هیچ جای نگرانی نیست! چراکه یک سوپراسپرت مشهور دیگر به گمرک آستارا آمده که البته قبل از رفتنش این بار به دام چشمان تیزبین CARCCX افتاد؛ این شما و این هم منصوری کانتیننتال جی تی . . . .

MANSORY Bentley Continental GT

سال 2010 میلادی بود که منصوری پکیج جدید خود را برای نسل اول کانتیننتال جی تی مهیا کرد؛ در کیت بدنه این خودرو که هم برای نسخه های کوپه و هم برای نسخه های کانورتیبل کانتیننتال قابل سفارش بود، مواردی مانند تغییر سپر جلو، مه شکن های جدید، استفاده از صفحات کرومی در ورودی هوای سپر جلو و همچنین در رکاب های جانبی جدید، LED مخصوص روز، اسپویلر کوچک قرار گرفته در انتهای صندوق و در آخر نیز اگزوزهای فولادی ضدزنگ با طراحی جدیدشان که تمام با کروم روکش کاری شده بود بسیار بیشتر از همه خودنمایی می کنند.

MANSORY Bentley Continental GT

رینگ های فورج کاری شده آلومینیومی نیز بصورت استاندارد با سایز 21×10.5 اینچ عرضه می شدند که تایرهای دانلوپ 285/30 بر روی آنها سوار بود. البته مشتریان می توانستند این رینگ ها را در سایزهای 20×9 اینچی (با تایرهای 275/35) و یا 22×10 اینچی (با تایرهای 295/25) و در رنگ های دیگر نیز سفارش دهند. اما برای تریم داخلی این خودرو، مشتریان منصوری می توانستند از فیبرکربن یا چرم های ناپا را سفارش دهند؛ دستگیره درب ها نیز با روکش فولادی ضدزنگ و پدال ها نیز با روکش آلومینیومی پولیش شده مزین شده بودند. همچنین فرمان خودرو با ترکیبی از چرم و چوب طبیعی روکش شده بود.

MANSORY Bentley Continental GT

پیشرانه 6.0 لیتری V12 بنتلی در نسل اول کانتیننتال جی تی قادر به تولید 552 اسب بخار قدرت و 650 نیوتن متر گشتاور بود حال آنکه در پکیج منصوری این اعداد به ترتیب به 672 اسب بخار و 780 نیوتن متر رسیده بود. شتاب صفرتاصد خودرو نیز با 0.3 ثانیه بهبود به 4.5 ثانیه رسیده بود و حداکثر سرعت این کوپه انگلیسی از 318 کیلومتر برساعت در حالت استاندارد به بیش از 327 کیلومتر برساعت افزایش یافته بود. این پکیج تنها در سال 2010 و آن هم برای 20 مشتری ساخته شده بود. همچنین گفتنی است منصوری نسخه ارتقا یافته این پکیج را در سال 2011 تنها در 24 نسخه به مشتریان ثروتمند خود عرض کرد.

  

  

  

  

  

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد