صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

نسل هفتم شورولت کوروت

رندرهای نسل هفتم شورولت کوروت

مدتیست که جنرال موتورز برنامه خود را برای معرفی نسل جدید سمبل اسپرتهای آمریکایی، یعنی شورولت کوروت اعلام کرده و تاریخ 13 ژانویه 2013 را برای رونمایی آن بر گزیده است. تاکنون تصاویر مخفی و عکسهای جاسوسی بسیاری نیز از این ماشین منتشر شده است. اما جدیدترین رندرها بر اساس تفاسیر موجود و خودروهای استتار شده در حال تست، توسط مجله کار اند درایور منتشر شده اند.

2014 Chevrolet corvette c7 render

آنچه که از این تصاویر پیداست، طراحی متمایل به ایتالیایی و مشخصا فراری  این خودرو است. با اینحال حتی شباهت آن با SRT وایپر هم قابل کتمان نیست.
کوروت C7 برای جنرال موتورز که سدانهای لوکس و بزرگ و وانت و SUV را در تخصص دارد، یک سوپراسپرت خاص و مایه مباهات و غرور است. حتی می توان کوروت را یکی از نشانه ها و سمبل های کشور آمریکا نیز دانست.

chevrolet corvette c7 spy photo

شورولت کوروت C7 مانند اسلاف خود یک سوپر اسپرت کلاسیک با موتور جلو و دیفرانسیل عقب خواهد بود و این برای دوست داران آرایش موتور وسط خبر خوبی نیست و لااقل تا معرفی مدل C8 کوروت انتظار آنان به طول خواهد انجامید! قسمت عمده ای از خودرو از آلومینیوم و فیبر کربن ساخته می شود که در صرفه جویی وزن آن بسیار موثر خواهد بود.

2014 chevrolet corvette c7 artists rendering

در داخل کابین با اصلاحات بیشتری مواجه خواهیم شد. ممکن است حتی از نشانگرهای مدرن و دیجیتال نیز استفاده شود. در مورد موتور، پیشرانه پایه، موتور V8 LT1 فعلی با حجم 6.2 لیتر و توان بیش از 450 اسب بخار و گشتاور بیش از 450 پوند فوت است. اصلاحات انجام شده در این موتور برای بهبود کارایی و کاهش مصرف سوخت، شامل استفاده از فن آوری تزریق مستقیم سوخت GDi می شود. نیروی تولیدی از طریق یک گیربکس هفت سرعته و در آیندهنزدیک هشت سرعته خودکار به چرخها منتقل می شود.

2014 chevrolet corvette c7 rear

مدلهای ZR1 و Z06 نیز در آینده تولیدات کوروت را متنوع تر خواهند کرد. قیمت مدل پایه نیز 55 هزار دلار خواهد بود. حال باید دید که کوروت جدید می تواند در رقابت با خودروهایی نظیر دوج وایپر، فورد موستانگ شلبی GT500، پورشه کیمن S و 911 خودی نشان دهد یا خیر؟

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد