صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

رونمایی از لکسس IS اف اسپورت 2014

رونمایی از لکسس IS اف اسپورت 2014

بعد از نمایش مدلهای رویایی لکسس نظیر LF-CC حالا انتظارها از این شرکت بالا رفته و طرفداران آن می خواهند که در طراحی و تکنولوژی هم تحولی چشمگیر را شاهد باشند. امروز صبح لکسس از تصاویر مدل 2014 سری IS خود رونمایی کرد تا پاسخی به این انتظار ها داده باشد.

2014 Lexus IS 350 F Sport


آنچه که در ابتدا از تصاویر لکسس IS F Sport جدید در ذهن نقش می بندد، تکامل تدریجی طرح های سابق و الگو گیری از سایر مدلهای این کمپانی و مدل LFA است. جلوپنجره بزرگ مشبک دوکی شکل که اینک به امضای لکسس تبدیل شده در کنار چراغهای LED برجسته و متمایز آن در کنار اسکرت کناری و رینگهای اسپورت آلیاژی و سیستم اگزوز دوتایی در عقب و اسپویلر و دیفیوزر، قسمت پایین تنه خودرو را کاملا متمایز کرده اند.

2014 Lexus IS 350 F Sport


در داخل کابین هم یک ساعت آنالوگ، پدالهای آلومینیومی، چرم سوراخ دار روکش فرمان و دسته دنده و تم منحصر بفرد قرمز رنگ از نکات قابل ذکر اند. افزایش فاصله بین دو محور باعث بهبود فضای اتاق و مخصوصا فضای پای سرنشینان عقب شده است.

  

در زیر کاپوت، سه موتور مختلف در دسترس خواهند بود. مدلهای IS 250 با موتور شش سیلندر 2.5 لیتری 200 اسبی و مدلهای IS 350 با موتور 3.5 لیتری 300 اسبی تجهیز می شوند. مدل IS 300h هم با موتور هایبریدی شامل یک پیشرانه بنزینی چهار سیلندر 2.5 لیتری و موتور الکتریکی که در مجموع 240 اسب بخار نیرو تولید می کند، روانه بازار خواهد شد. لکسس از مدل 2014 IS در 15 ژانویه (5 روز دیگر) بطور رسمی پرده برداری خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد