صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

R1 PRAGA

پدیده‌ای نوظهور از چک

پدیده‌ای نوظهور از چک
 تا پیش از این هرچه از خودروسازی چک می‌شنیدیم مربوط می‌شد به برند Skoda. اما حالا گویا قرار است محصولی جدید از این کشور راهی بازار شود. نامش R1 و ساخت شرکت Praga است. 

 

محصولی فوق اسپرت که مختص مسابقه و پیست عنوان شده است. برای این خودروی خشن یک پیشرانه 2 لیتری ساخت شرکت رنو در نظر گرفته شده که 210 اسب‌بخار (157 کیلووات) نیرو را در 7500 دور در دقیقه تولید می‌کند. با توجه به وزن 590 کیلوگرمی‌اش نسبت قدرت به وزن آن 365 اسب‌بخار بر تن خواهد بود. خروجی R1 توسط یک جعبه‌دنده شش سرعته از شرکت Hewland به صورت RWD به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. استفاده از قطعات برندهای معتبری چون سیستم تعلیق Koni و کلاچ AP این محصول را بیش از پیش مورد توجه قرار می‌دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
راحت چت دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:31 ب.ظ http://rahatchat.ir

سلام و درود به شما،باید بگم وبلاگتون خیلی قشنگ و پرمحتوا هست و از قالب زیبایی برای وبتون استفاده کردید.اینو بدونید چت روم بزرگ راحـت چـت در تمام طول روز به طور همیشگی و در هر ساعت میزبان شماست!در اونجا میتونید نظارت کنید و درجه ،امتیاز بگیرید،راستی ما بیشتر اوقات شارژ رایگان بدون قرعه کشی به بیشتر کاربر اهداء میکنیم.خیلی خوب و جالبه اگه شما بیاید جدا خوشحال میشیم.مارو تنها نزارید و خواهشاکمک کنید.منتظر حضور سبز و همیشگی تون هستیم.
راحت چت : rahatchat.ir
ایمیل چت روم : rahatchat@gmail.com
وبلاگ چت روم : rahatchat.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد