صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

منصوری

منصوری در ژنو 2013 – قسمت سوم

نمایشگاه ژنو 2013 :گرونس Gronos نام پروژه ی جدید ی منصوری است که بر پایه ی G65 AMG و G63 AMG شکل گرفته . چند روز پیش از نمایشگاه ژنو 2013 مشخص شد که یکی از پروژهای جدید منصوری کار برروی مرسدس بنزهای G کلاس است تا به این خودروی مکعبی اشتوتگارتی روحیه ای اسپرت و نمایی خاص ببخشد .

image00008

Mansory Gronos

برای مرسدس بنز G63 AMG  منصوری بطور کامل موتور را مورد بازبینی قرار داد . منصوری با نصب اجزای مسابقه ای مانند پیستون ها ، یاتاقان ها ، میل لنگ و سرسیلندر ها و … و همچنین استفاده از سیستم اگزوز جدید با دو خروجی توانسته موتور 8 سیلندر بای توربو را به قدرت 840 اسب بخار برساند . پس از این جراحی گشتاور گرونس افزایش چشمگیری داشت که منصوری با کمک مهارکننده ی الکترونیکی آن را در حداکثر گشتاور 1000 نیوتن متر محدود کرده است . اما کار برروی مرسدس بنز G65 AMG همجنان ادامه دارد و اطلاعاتی از قدرت و گشتاور جدید این محصول در دسترس نیست .

image00005 image00002 image00010 

image000002 image000003 image000001

منصوری  در  طراحی قسمت های جدید بدنه از فیبرکربن فوق سبک بهره گرفته است . از جمله تغییرات مهم در نمای جلو می توان به اضافه شدن اسپویلر ، چراغ های LED روشنایی روز و فین های کربنی در ورودی های هوا و جلوپنجره اشاره کرد .در تصاویری که مشاهده می کنید هود جلو رنگ آمیزی یک دست زرد رنگ دارد اما برای این قسمت می توان هود یک دست کربنی به رنگ مشکی سفارش داد همچنین سپر عقب را می توان با دیفیوزر و قطعات کربنی تزیین کرد . آیینه های جانبی و سایر تریم ها از کربن هستند تا نمایی اسپرت به مرسدس بنز کلاس G داده شود . به لطف استفاده از رکاب های جانبی جدید و بال های گسترده عرض خودرو 20 میلی متر افزایش پیدا کرده است . رینگ های یک تکه ی ده پره ی 23 اینچی ساخته شده از آلیاژ سبک وزن ، که  با تایرهای Vredestein پوشیده شده اند از دیگر تغغیرات نمای ظاهری است .

image000009 image00006 image00007

در کابین هم تغییرات زیادی به چشم می خورد از جمله مهمترین تغییرات ، تغییر کنسول است که به طور کامل دوباره طراحی شده است . تلفیق چرم و کربن نمای کابین را اسپرت کرده است . مشتریان هر نوع امکاناتی را که می خواهند می توانند برای کابین سفارش دهند 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد