صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

منصوری در ژنو 2013 – قسمت پنجم

منصوری در ژنو 2013 – قسمت پنجم

نمایشگاه ژنو 2013 : پنچمین و آخرین اثری که از منصوری بررسی می کنیم اسپرنزا Speranza نام دارد . این خودرو بر اساس مرسدس بنز G500 شکل گرفته شده است .

1

Mansory G Speranza Cabrio

این خودروی سه در گرنکابریو این بار به زیر دست منصوری رفته تا با ظاهری متفاوت بیش از پیش برای خود طرفدار دست و پا کند . افزایش عرض 20 میلیمتری که به کمک بالهای تولید شده از فیبرکربن فوق سبک و رکاب های جدید ایجاد شده است ، نمای مردانه تری به این طرح مکعبی بخشیده است . از  تغییرات نمای ظاهری در جلو می توان به تغییر سپر جلو و جای گرفتن چراغ های LED روشنایی روز در آن ، تغییر طراحی چراغ های جلو و همچنین استفاده از اجزای کربنی به خصوص برروی در کاپوت اشاره کرد. در زیر قوس های گلگیرها که به اطراف کشیده شده اند رینگ های آلیاژی 24 اینچی قرار گرفته اند . این رینگ های ده پره قلو با لاستیک های  Vredestein Ultrac Vorti پوشیده شده اند . در نمای عقب هم تغییراتی مانند استفاده از اسپویلری با طراحی جدید ، قاب های کربنی و همچنین محفظه لاستیک با پوششی از کربن به چشم می خورد . اما پس از نمای ظاهری به تغییرات کابین می رسیم جایی که منصوری با استفاده از روکش های چرم و کربنی سعی در ایجاد فضایی لوکس و اسپرت داشته است . پدال های آلومینیومی و فرمان اسپرت مجهز به ایربگ  از دیگر تزیینات قابل توجه در کابین هستند .

5 7 3

منصوری همانند محصولات اخیرش با اضافه کردن اجزای موتور مسابقه به موتور استاندارد سعی در بهبود کارایی پیشرانه داشته است . تعویض سیستم اگزوز و استفاده از یک سیستم اگزوز منصوری با طراحی جدید یکی دیگر از ترفندهای منصوری برای افزایش کارایی بوده است . پس از اعمال این تغییرات ، موتور 8 سیلندر G500 به جای 385 اسب بخار حالت استاندارد توانسته 700 اسب بخار قدرت و گشتاور 900 نیوتن متری که به صورت الکتریکی محدود شده است را تولید نماید .

11 9 6

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد