صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

یک کواترو پورته چگونه ساخته می‌شود؟ [ویدئو]

یک کواترو پورته چگونه ساخته می‌شود؟ [ویدئو]

مازراتی کواتروپورته یک خودروی لوکس مدرن از یک شرکت مدرن است. برخلاف آن چیزی که به نظر می‌رسد و انتظار می‌رود تا یک شرکت کوچک با فرآیند ساخت دستی خودرو را شاهد باشیم، در محل کارخانه مازراتی در تورین ایتالیا، ترکیبی از سنت و مدرنیته را در ساخت خودروها می‌یابیم.

2013 Maserati Quattroporte

2013 Maserati Quattroporte


ساخت یک کواتروپورته در این کارخانه با دقت و توجه به جزئیاتی نظیر صدای موتور و اگزوز به نتیجه ای با کیفیت و ظریف و مهندسی شده می‌انجامد. همان طور که می‌دانید کواتروپورته که در ایران هم تردد می‌کند، دارای یک موتور 3 لیتری خورجینی توین توربو با توان 410 اسب بخار و گشتاور 550 نیوتن متر است. با این پیشرانه، این ماشین قادر است به شتاب صفر تا صد 4.9 ثانیه و حداکثر سرعت 285 کیلومتر بر ساعت دست یابد.


علاوه بر این یک مدل هشت سیلندر با موتور 3.8 لیتری با توربوی دوقلو و توان 530 اسب بخار و گشتاور 710 نیوتن متر نیز قابل سفارش است. خودرویی که شتاب صفر تا صد آن به 4.7 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز به 307 کیلومتر بر ساعت بالغ می‌گردد.


قیمت پایه مازراتی کواترو پورته 127 هزار دلار و قیمت آن در ایران بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان می‌باشد! در ویدئوی منتشر شده فرآیند ساخت یک کواتروپورته و همچنین سیستم صوتی ویژه آن توسط Bowers & Wilkins را مشاهده می کنید. [دانلود ویدئو]
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد