صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

فروش محصولات ایران خودرو ازامروزآغاز شد

فروش محصولات ایران خودرو ازامروزآغاز شد

فروش محصولات ایران خودرو ازامروزآغاز شد
: فروش فوری،پیش فروش یک ودیعه ای و دودیعه ای محصولات ایران خودرو به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ازصبح روز شنبه دوم شهریور ماه  سال جاری در تمامی نمایندگی های مجازاین شرکت آغازشد.

به گزارش ایکوپرس، عبداله بابایی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب افزود: شرکت ایران خودرو ضمن گرامیداشت هفته دولت و درراستای تنظیم بازار و پاسخگویی به نیازهای مشتریان شرایطی فراهم کرده است  تا مشتریان بتوانند خودروهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.
وی ادامه داد:در  شرایط  پیش فروش یک ودیعه ای و دو ودیعه ای خودروهای وانت ،پژو405،سمند،پژو پارس،پژو206تیپ 5 و 206پژو صندوق دار وی 8 و رانا عرضه خواهد شد.
بابایی به زمان تحویل خودروها اشاره کرد و گفت:در روش یک ودیعه ای زمان تحویل خودروها آذر و دی و بهمن ماه سال جاری و در دو ودیعه ای زمان تحویل دی و بهمن ماه سال جاری خواهد بود. 
وی درزمینه فروش فوری محصولات ایران خودرو،  گفت:در این روش خودرهای وانت باردو با زمان تحویل 30روز و خودروهای پژو405،سمند ال ایکس سال بنزینی،سمند ال ایکس پایه گاز سوز و بنزینی و رانا با زمان تحویل 45 روزه و کارت طلایی سه ستاره عرضه خواهد شد.
بابایی افزود: با اقدامات صورت گرفته تمامی خودروهای عرضه شده با استاندارد یورو4 تولید و عرضه خواهد شد. 
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در ادامه به پرداخت سود مشارکت به مشتریان اشاره کرد و گفت:سود مشارکت  این بخشنامه 20درصد سالانه خواهد بود و همچنین سود انصراف 18درصد محاسبه می شود.
وی در پایان گفت:امکان ثبت نام و خرید از طریق اینترنت فراهم شده است و مشتریان گرامی
می توانند از ساعت 10صبح روز شنبه دوم شهریور ماه اقدام به ثبت نام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد