صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو
صنعت خودرو

صنعت خودرو

ساخت وطراحی خودرو

RF22 ؛ جنگنده ی آمریکایی


RF22 ؛ جنگنده ی آمریکایی

Bulleta Motors  شرکت آمریکایی مستقر در کالیفرنیا ، از خودروی اسپرت جدیدش با نام RF22 پرده برداشت .

Bulleta Motors RF22

Bulleta Motors RF22

بدنه ی تمام کامپوزیتی RF22  بر پایه ی لوتوس  Evora شکل گرفته است . طراحی این خودرو را طراح جوان و مشهور ، Samir Sadikhov برعهده داشته است . از وجوه تمایز این خودرو با لوتوس Evora می توان به فاسیای تهاجمی با چراغ های زنون و اسپویلر لبه ای در نمای جلو اشاره کرد . در نمای عقب نیز شاهد استفاده از یک دیفیوزر عظیم هستیم که خروجی های دوگانه اگزوز را در دل خود جای داده است . از دیگر مشخصه های ظاهری می توان به ورودی هوای سقفی ، دیسک های کربن – سرامیکی و رینگ های 19 اینچی از جنس فیبرکربن که با لاستیک Michelin پوشیده شده اند اشاره کرد .

قلب این جنگنده ی آمریکایی ، یک موتور 3.5 لیتری v6 مجهز به سوپرشارژر است که 505 اسب بخار قدرت و 555 نیوتن متر گشتاور تولید می کند . این پیشرانه برای RF22 با وزن 1363 کیلوگرم ، شتاب صفر تا صد نزیک به 3.6 ثانیه را رقم زده است .

قیمت این خودرو برحسب امکانات سفارشی توسط خریدار متفاوت خواهد بود .

نظرات 1 + ارسال نظر
خرید اینترنتی سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد